Klachtenregeling

AOFE Clinics wil er alles aan doen om uw verblijf en behandeling zo prettig mogelijk te laten verlopen. Desondanks kan het voorkomen dat uw behandeling of onze bejegening niet naar wens is verlopen. AOFE Clinics nodigt u dan uit om hierover in gesprek te gaan. We willen een laagdrempelige, snelle en respectvolle omgang met ontevredenheid en klachten van patienten en bezoekers. Klachten kunnen een waardevolle bijdrage leveren aan de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening.

Het algemene doel van de klachtenbemiddeling is het herstellen van de relatie. Wederzijds begrip is vaak de sleutel tot de oplossing. AOFE Clinics vindt het van belang om bij een klacht de volgende doelen te realiseren:

  • herstellen van de relatie tussen patiënt en professional en oplossen van ontstane problemen
  • Sterke betrokkenheid van de aangeklaagde.
  • Klachten gebruiken als input voor kwaliteitsverbetering

Indien u een klacht heeft dan kunt u zich direct richten tot onze klachtenfunctionaris via het volgende mailadres: klachtenfunctionaris@aofeclinics.nl

AOFE clinics is aangesloten bij de geschillencommissie Zorg Algemeen.

Download onze klachtenregeling

Dicky de Best ervaringsdeskundige

Heeft u vragen of
wilt u zich direct
aanmelden?

U kunt zich direct inschrijven voor een intakegesprek. Heeft u echter toch nog vragen? Kijk dan tussen de veelgestelde vragen of stel uw vraag aan een van onze specialisten.